Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Frakt, betaling og retur

Pakker fra oss sendes med Posten/Bring. Alle pakker sendes med sporing. Frakt koster 59 kr for "Pakke i postkassen" (småpakker leveres i din postkasse dersom plass - hvis det ikke er plass, utleveres pakken på postkontor/post i butikk. I noen tilfeller vil pakken henges i en pose på døren din dersom det ikke er plass i postkassen).

Gratis frakt på ordre over 2499 kr (pakken utleveres på hentested).

Leveringstiden er ca. 2-6 virkedager. Noe lengre leveringstid hos Posten kan forekomme, dette gjelder fremst rundt Black Friday, jul og om sommeren, samt i områder hvor pakker bare leveres annenhver dag.

*Informasjon i forbindelse med korona-utbruddet: Leveringstiden er omtrent som vanlig, men hjemlevering kan ta noe lenger tid pga. stor pågang hos Posten/Bring.*

Om pakken haster litt, eller om du ønsker hjemlevering, er det mulig å velge "Pakke på døren" for hjemlevering (Posten/Bring). Pakken leveres hjem til deg på kveldstid kl. 17-21 (i byer) eller på dagtid kl. 8-17 (utenfor byene). For bedrifter gjelder levering på dagtid kl. 8-16. Pris avhenger av postnummer og vekt og kan ses i kassen ved utsjekking når du har skrevet inn ditt postnummer. Leveringstid ca. 1-5 virkedager.

For større madrasser tilkommer et frakttillegg - det blir oppgitt på produktsiden.

Legg merke til at du får hentemelding (dersom pakken ikke blir levert i postkassen) på SMS eller e-post.

Husk å sjekke pakken så snart du mottar den. Hvis skade er påført, gjør krav mot Posten.

Hente selv? Du er hjertelig velkommen til å hente varene dine i butikken vår i Maridalsveien 122 i Oslo. Velg da "Hente selv " ved utsjekking. Du får en e-post når varene er plukket og klare til henting, og du kan deretter hente når som helst i butikkens åpningstid. Vi ber om at varene hentes innen én uke.

Vi pakker gjerne inn varene i gavepapir for deg, uten ekstra kostnad. Legg igjen instrukser i kommentarfeltet når du sjekker ut.

Dobbeltsjekk at du har oppgitt riktig adresse og kontaktinformasjon ved utsjekking. Vi sender varene til adressen som du har oppgitt. Posten sender deg primært eventuelle hentemeldinger på SMS, oppgi derfor ditt norske mobilnummer dersom du ønsker å motta hentemelding. Vennligst legg merke til at vi kontakter deg primært på e-post dersom vi har spørsmål eller viktig informasjon ang. din ordre.

Dersom du ikke henter pakken din på postkontoret når den har kommet dit, og den blir sendt i retur til oss, vil du motta en faktura på 250 kr. Dette dekker utgifter vi har hatt i forbindelse med utsending av din ordre samt returportoen som Posten fakturerer oss for å sende pakken din tilbake til oss.

BETALING OG RABATTKODER

Hos oss kan du betale med kort, delbetaling eller faktura via Klarna. Du kan også betale med Vipps.

Klarna håndterer alle betalinger for oss som gjøres med kort, delbetaling eller faktura. Kontakt Klarna på +47 21 01 89 91, e-post eller chat dersom du har spørsmål ang. din betaling med kort, delbetaling eller faktura.

Dersom du har en rabattkode du ønsker å bruke, må du skrive den inn i feltet som heter "Jeg har rabattkode" under utsjekkingen. Trykk deretter på feltet til høyre hvor det står "Legg til" for å aktivere koden. Du vil med en gang se at rabatten er trukket fra ditt totalbeløp. Rabattkoder må legges inn riktig og kan dessverre ikke aktiveres eller refunderes etter at betalingen er gjennomført.

Alle priser på nettsiden er inkludert mva.

SVALBARD

Vi sender gjerne til Svalbard. Merverdiavgift trekkes automatisk fra i kassen ved utsjekking. Fraktpris til Svalbard med Norgespakke er 355 kr eks. mva. opptil 10 kg. Det går også an å velge "Pakke i postkassen", 119 kr eks. mva., for små ordre, eller "Pakke på døren" om du ønsker dette (pris oppgis i kassen når du har skrevet inn ditt postnummer).

ANGRERETT, RETUR OG BYTTING

Disse vilkårene gjelder ved bestillinger på nett:

Du har 14 dagers angrerett på ditt kjøp. Dersom du ønsker å angre på kjøpet, gi oss beskjed på e-post senest 14 dager etter at du har mottatt varene. Varer som returneres, skal ligge i originalemballasjen, være ubrukt og uvasket, uten parfymelukt eller annen lukt, uten flekker, dyrepels/hår og andre skader. Varene pakkes godt inn og sendes tilbake til oss senest 14 dager etter at du ga oss beskjed om at du ville angre kjøpet. Legg ved utfylt angreskjema i pakken. Du er selv ansvarlig for at returen kommer tilbake til oss og må selv betale returkostnaden. Vi anbefaler Norgespakke, som er med sporing og forsikring - fås kjøpt hos Posten. Returetiketter som du printer ut selv, kan kjøpes hos oss for 50 kr (0-1 kg) eller 70 kr (1-2 kg) - ta kontakt for bestillingslink (etikettene er uten sporing og benyttes på eget ansvar). Returer kan ikke sendes som postoppkrav. Når vi har mottatt varene og kontrollert at de er i opprinnelig stand, får du refundert kjøpsbeløpet. Dersom du har returnert hele din ordre, refunderer vi hele kjøpsbeløpet. Vi godtar også returer av deler av ordre, men da vil frakt som du betalte ved bestilling ikke bli refundert.

Av hygieniske årsaker er det ikke returrett på hudpleieprodukter og såper/vaskemidler.

Bytting av varer: Dersom du ønsker å bytte en vare til en annen størrelse/farge eller et annet produkt, så må du returnere den som beskrevet over og deretter legge inn ny bestilling på ønsket vare/størrelse. Husk å legge ved ditt navn og adresse. Du betaler selv for returen til oss, men vi sender deg den nye varen fraktfritt ved bruk av rabattkoden BYTTE ved utsjekking.

Dersom du returnerer varer betalt med gavekort, vil du få et nytt gavekort med det refunderte beløpet.
 

DEFEKTE VARER

Dersom du har mottatt en vare som er defekt, så gi oss beskjed med en gang. Du kan bli bedt om å sende det defekte produktet i retur. Vi står da for returkostnaden. Varer vil som regel bli erstattet med nye eller refundert, avhengig av leverandørens retningslinjer. Lekkasjer, bruksslitasje og skader oppstått i din vaskemaskin er dessverre ikke regnet som defekter. Legg merke til at en del materialer kan miste en del av den opprinnelige fløyelsmyke følelsen i vask etter en tid. Dette er helt normalt og ikke en defekt. Det er også helt normalt at stoffer krymper i vask.

INTERNATIONAL CUSTOMERS

We are happy to ship worldwide! Please add your items to the cart and proceed to checkout - you will then see an option on the top of the screen to chose country (chose "Other"). You will then be directed to the checkout for international customers. Please note that both your shipping and billing address must be outside of Norway in order to checkout. VAT will be removed and international shipping and payment options will appear when you have entered your address. If no shipping option appears for your country, please contact us and we will add it.

You must chose "Pay with PayPal" as your method of payment. After you have placed your order, you will receive an order confirmation by email. Log into your PayPal account and make the payment to post@gasungen.no.

All order totals and prices are in Norwegian Krone (NOK).

Shipping costs Europe: 299 NOK (maximum 2,5 kg).

Shipping costs rest of the world: 379 NOK (maximum 2,5 kg).

Shipping is with tracking. Delivery times are approximately 1-4 weeks.

Import costs upon the package's arrival in your country may occur and will be your responsibility.

If no shipping option for your country appears during checkout after you have entered your address (you should see the option "International shipping - with tracking"), please contact us and we will add it.

Please note that we cannot ship Smart Bottoms, GroVia and Mother ease outside of Norway. BumGenius, Flip, Elemental Joy and Hemp Babies cannot be shipped to the USA, Canada, Australia or New Zealand. Lighthouse Kids Company cannot be shipped to the Netherlands, Belgium, Sweden or any other country where there already is a Lighthouse Kids retailer.

Don't hesitate to contact us if something is unclear or you have some questions!