Oslo - Gåsungen
0,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

Pakker sendes ons+fre

Høsten tøfler er her!

Ull, skinn eller bomull! Størrelser fra 18/19 og opp til 37!

Frakt, betaling og retur

Alle pakker fra oss sendes med Posten/Bring. Vi sender pakker på onsdag og fredag morgen.

Alle pakker sendes med sporing. Frakt koster fra 69 kr. Leveringstid ca. 4-8 hverdager. Småpakker leveres i din postkasse dersom plass - større pakker utleveres på postkontor/post i butikk/pakkeboks. I noen tilfeller vil pakken henges i en pose på døren din dersom det ikke er plass i postkassen.

Du kan også velge Pakke levert hjem - for hjemlevering (Posten/Bring). Pakken leveres hjem til deg på kveldstid kl. 17-21 (i byer) eller på dagtid kl. 8-17 (utenfor byene). For bedrifter gjelder levering på dagtid kl. 8-16. Prisen er 129 kr for Oslo/omegn, 209 kr for landet øvrig. Leveringstid ca. 2-5 hverdager. Minsteordre for denne fraktmetoden er 170 kr før frakt.

Dersom bestillingen din er under 170 kr, koster frakten 109 kr (kun pakke med sporing, ikke hjemlevering). Samle gjerne opp og bestill flere ting om gangen. Dette fordi vi betaler langt mer for faktisk frakt enn det vi tar betalt for det, og emballasje, programvare og etikettutstyr koster også. Tusen takk for forståelsen!

Gratis frakt på ordre over 2499 kr. Bestiller du for minst 4000 kr, kan du også velge Pakke levert hjem.

For enkelte store varer tilkommer et frakttillegg - det blir i så fall oppgitt på produktsiden.

Dobbeltsjekk at du har oppgitt riktig adresse og kontaktinformasjon ved utsjekking. Vi sender varene til adressen som du har oppgitt.

Vi pakker gjerne inn varene i gavepapir for deg, uten ekstra kostnad. Legg igjen instrukser i kommentarfeltet når du sjekker ut.

Dersom du ikke henter pakken din på postkontoret når den har kommet dit, og den blir sendt i retur til oss, vil det påløpe et gebyr på inntil 200 kr. Dette dekker utgifter vi har hatt i forbindelse med utsending av din ordre samt returportoen som Posten fakturerer oss for å sende pakken din tilbake til oss.

Husk å sjekke pakken så snart du mottar den. Hvis skade er påført, gjør krav mot Posten.

KLIKK & HENT :

Du er hjertelig velkommen til å hente varene dine i butikken vår i Thereses gate 46 på Bislett i Oslo. Gå til kassen på vanlig måte og velg "Hente hos Gåsungen " ved utsjekking. Du får en e-post når varene er plukket og klare til henting, og du kan deretter hente når som helst i butikkens åpningstid. Varene må hentes innen én uke - ta kontakt dersom du får problemer med å hente i tide.

BETALING OG RABATTKODER

Hos oss kan du betale med kort, delbetaling eller faktura via Klarna. Du kan også betale med Vipps.

Klarna håndterer alle betalinger for oss som gjøres med kort, delbetaling eller faktura. Kontakt Klarna på +47 21 01 89 91, e-post eller chat dersom du har spørsmål ang. din betaling med kort, delbetaling eller faktura.

Dersom du har en rabattkode du ønsker å bruke, må du skrive den inn i feltet som heter "Bruk rabattkode" i handlekurven. Trykk deretter på feltet til høyre hvor det står "Legg til rabattkode" for å aktivere koden. Du vil med en gang se at rabatten er trukket fra ditt totalbeløp. Rabattkoder må legges inn riktig og kan dessverre ikke aktiveres eller refunderes etter at betalingen er gjennomført.

Alle priser på nettsiden er inkludert mva.

BESTILLE FOR BEDRIFT?

Hvis du ønsker å bestille noe til barnehage, skole eller annen bedrift, gjør du det i nettbutikken og får faktura fra Klarna. Barnehager og skoler får 10 % rabatt på ordre på minst 4000 kr, ta kontakt for å få koden!

Slik går du frem:

  1. Legg varene du ønsker å kjøpe, i handlekurven.

  2. Har du en rabattkode? Da må du legge til den i handlekurven. Se etter teksten “Bruk rabattkode” og huk av i den lille boksen. Da får du opp et felt hvor du skal skrive inn rabattkoden. Trykk deretter på “Legg til rabattkode”.

  3. Gå til kassen. Hvis du ikke får gått videre fra handlekurv til kasse, se om det nederst på siden står at du har lagt til en vare i større antall enn hva som fins på lager. Juster antall og gå deretter videre.

  4. I kassen du velge at du handler som bedrift, ikke privatperson. Ellers vil du ikke få faktura med spesifisert mva. Se etter teksten “Kjøper som:” øverst på siden og velg “Firma/Bedrift” i nedtrekksmenyen. Du får da opp et felt hvor du må skrive inn bedriftens organisasjonsnummer.

  5. Fyll ut informasjonen etter instruksene videre i kassen. Velg fraktmetode og betalingsmetode (Klarna/Billie betal senere (faktura), kort eller Vipps).

SVALBARD

Vi sender gjerne til Svalbard! Merverdiavgift trekkes automatisk fra i kassen ved utsjekking. Et frakttillegg på 103,20 kr eks. mva. kommer i tillegg til vanlig fraktkostnad. Gratis frakt gjelder ikke til Svalbard.

ANGRERETT, RETUR OG BYTTING

Disse vilkårene gjelder ved bestillinger på nett:

Du har 14 dagers angrerett på ditt kjøp. Dersom du ønsker å angre på kjøpet, må du gi oss beskjed på e-post senest 14 dager etter at du har mottatt varene. Varene sendes tilbake til oss senest 14 dager etter at du ga oss beskjed om at du ville angre kjøpet. Vi refunderer ikke varer som kommer i retur etter dette. Har du ikke gitt oss beskjed om returen, regnes dato vi mottar returen som datoen vi fikk beskjed om retur (altså må vi ha varen i retur innen 14 dager etter at du mottok den). Varer som returneres, skal ligge i originalemballasjen, være ubrukt og uvasket, uten parfymelukt eller annen lukt, uten flekker, dyrepels/hår og andre skader.

OBS: Pakk varene godt inn med rikelig emballasje! Om varene kommer til oss med transportskader fordi du ikke har emballert dem, vil du ikke få hele beløpet refundert. Husk å inkludere ditt navn/adresse og ordrenummer i pakken, bruk gjerne angreskjemaet du fikk i mailen med sporingsnummer dersom mulig.

Du er selv ansvarlig for at returen kommer tilbake til oss og må selv betale returkostnaden. Dersom du ønsker det, kan du kjøpe returetiketter som du printer ut selv, hos oss for 59 kr (opptil 2 kg) eller 139 kr (2-5 kg) - klikk her for å bestille. Returetiketten er med sporing. Om du ikke vil benytte denne returetiketten, anbefales det å benytte annen fraktmetode MED sporing. Du er ansvarlig for at returen kommer frem, og den må være oss i hende senest 14 dager etter at du ga beskjed om at du ville benytte angreretten din. Returadressen er: Gåsungen, Thereses gate 46, 0168 Oslo. Telefonnummer 93699209.

Returer kan ikke sendes som postoppkrav. Når vi har mottatt varene og kontrollert at de er i opprinnelig stand, får du refundert kjøpsbeløpet. Dersom du har returnert hele din ordre, refunderer vi hele kjøpsbeløpet. Vi godtar også returer av deler av ordre, men da vil frakt som du betalte ved bestilling ikke bli refundert.

Av hygieniske årsaker er det ikke returrett på hudpleieprodukter og såper/vaskemidler.

Bytting av varer: Vi har ingen ordning for bytting, men du kan benytte angreretten din og returnere produktet, og deretter bestille ønsket produkt. Husk å legge ved ditt navn og adresse i returpakken. Du betaler selv for returen til oss, men vi sender deg den nye varen fraktfritt ved bruk av rabattkoden BYTTE ved utsjekking.

Dersom du returnerer varer betalt med gavekort, vil du få et nytt gavekort med det refunderte beløpet.
 

DEFEKTE VARER

Dersom du har mottatt en vare som er defekt, så gi oss beskjed med en gang. Du kan bli bedt om å sende det defekte produktet i retur. Vi står da for returkostnaden. Varer vil som regel bli erstattet med nye, av og til reparert eller refundert, avhengig av leverandørens retningslinjer. Bleielekkasjer, feil passform til ditt barn, bruksslitasje og skader oppstått i din vaskemaskin er ikke regnet som defekter (få hjelp med bleielekkasjer her). Legg merke til at en del materialer kan miste en del av den opprinnelige fløyelsmyke følelsen i vask etter en tid. Dette er helt normalt og ikke en defekt. Det er også helt normalt at stoffer krymper i vask.

INTERNATIONAL CUSTOMERS

Sorry, we no longer ship internationally!

Trykk ENTER for å søke