Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Frakt, betaling og retur

Pakker fra oss sendes med Posten/Bring. Alle pakker sendes med sporing. Frakt koster 59 kr. Småpakker leveres i din postkasse dersom plass - hvis det ikke er plass, utleveres pakken på postkontor/post i butikk/pakkeboks. I noen tilfeller vil pakken henges i en pose på døren din dersom det ikke er plass i postkassen.

OBS: GÅSUNGEN FLYTTER! ORDRE SENDES UT 16. OG 17. SEPTEMBER.

Vi har ingen minsteordre, men ved bestilling av varer for under 170 kr koster frakten 89 kr.

Gratis frakt på ordre over 2499 kr.

Leveringstiden er ca. 3-7 virkedager. Noe lengre leveringstid hos Posten kan forekomme, dette gjelder fremst rundt Black Friday, jul og om sommeren.

Om pakken haster litt, eller om du ønsker hjemlevering, er det mulig å velge "Pakke levert hjem" for hjemlevering (Posten/Bring). Pakken leveres hjem til deg på kveldstid kl. 17-21 (i byer) eller på dagtid kl. 8-17 (utenfor byene). For bedrifter gjelder levering på dagtid kl. 8-16. Pris avhenger av postnummer og vekt og kan ses i kassen ved utsjekking når du har skrevet inn ditt postnummer. Leveringstid ca. 1-5 virkedager.

For enkelte store varer tilkommer et frakttillegg - det blir oppgitt på produktsiden.

Dobbeltsjekk at du har oppgitt riktig adresse og kontaktinformasjon ved utsjekking. Vi sender varene til adressen som du har oppgitt.

Vi pakker gjerne inn varene i gavepapir for deg, uten ekstra kostnad. Legg igjen instrukser i kommentarfeltet når du sjekker ut.

Dersom du ikke henter pakken din på postkontoret når den har kommet dit, og den blir sendt i retur til oss, vil det påløpe et gebyr på inntil 200 kr. Dette dekker utgifter vi har hatt i forbindelse med utsending av din ordre samt returportoen som Posten fakturerer oss for å sende pakken din tilbake til oss.

Husk å sjekke pakken så snart du mottar den. Hvis skade er påført, gjør krav mot Posten.

KLIKK & HENT :

OBS: GÅSUNGEN FLYTTER! DET ÅPNES FOR HENTEORDRE IGJEN SENERE I SEPTEMBER.

Du er hjertelig velkommen til å hente varene dine i butikken vår i Maridalsveien 122 i Oslo. Gå til kassen på vanlig måte og velg "Hente hos Gåsungen " ved utsjekking. Du får en e-post når varene er plukket og klare til henting, og du kan deretter hente når som helst i butikkens åpningstid. Vi ber om at varene hentes innen én uke.

BETALING OG RABATTKODER

Hos oss kan du betale med kort, delbetaling eller faktura via Klarna. Du kan også betale med Vipps.

Klarna håndterer alle betalinger for oss som gjøres med kort, delbetaling eller faktura. Kontakt Klarna på +47 21 01 89 91, e-post eller chat dersom du har spørsmål ang. din betaling med kort, delbetaling eller faktura.

Dersom du har en rabattkode du ønsker å bruke, må du skrive den inn i feltet som heter "Bruk rabattkode" i handlekurven. Trykk deretter på feltet til høyre hvor det står "Legg til rabattkode" for å aktivere koden. Du vil med en gang se at rabatten er trukket fra ditt totalbeløp. Rabattkoder må legges inn riktig og kan dessverre ikke aktiveres eller refunderes etter at betalingen er gjennomført.

Alle priser på nettsiden er inkludert mva.

 

BESTILLE FOR BEDRIFT?

Hvis du ønsker å bestille noe til barnehage, skole eller annen bedrift, gjør du det i nettbutikken og får faktura fra Klarna. Slik går du frem:

  1. Legg varene du ønsker å kjøpe, i handlekurven.

  2. Har du en rabattkode? Da må du legge til den i handlekurven. Se etter teksten “Bruk rabattkode” og huk av i den lille boksen. Da får du opp et felt hvor du skal skrive inn rabattkoden. Trykk deretter på “Legg til rabattkode”. Det er veldig viktig å få gjort dette før du sjekker ut, da rabatter ikke kan legges inn i etterkant av gjennomført bestilling.

  3. Gå til kassen. Hvis du ikke får gått videre fra handlekurv til kasse, se om det nederst på siden står at du har lagt til en vare i større antall enn hva som fins på lager. Juster antall og gå deretter videre.

  4. I kassen må du velge at du handler som bedrift, ikke privatperson. Ellers vil du ikke få faktura med spesifisert mva. Se etter teksten “Kjøper som:” øverst på siden og velg “Firma/Bedrift” i nedtrekksmenyen. Du får da opp et felt hvor du må skrive inn bedriftens organisasjonsnummer.

  5. Fyll ut informasjonen etter instruksene videre i kassen. Velg fraktmetode og betalingsmetode (Klarna faktura, kort eller Vipps).

SVALBARD

Vi sender gjerne til Svalbard! Merverdiavgift trekkes automatisk fra i kassen ved utsjekking. Et frakttillegg på 103,20 kr eks. mva. kommer i tillegg til vanlig fraktkostnad. Gratis frakt gjelder ikke til Svalbard.

ANGRERETT, RETUR OG BYTTING

Disse vilkårene gjelder ved bestillinger på nett:

Du har 14 dagers angrerett på ditt kjøp. Dersom du ønsker å angre på kjøpet, gi oss beskjed på e-post senest 14 dager etter at du har mottatt varene. Varer som returneres, skal ligge i originalemballasjen, være ubrukt og uvasket, uten parfymelukt eller annen lukt, uten flekker, dyrepels/hår og andre skader. Varene pakkes godt inn og sendes tilbake til oss senest 14 dager etter at du ga oss beskjed om at du ville angre kjøpet. Husk å inkludere ditt navn/adresse og ordrenummer i pakken, bruk gjerne angreskjemaet du fikk i mailen med sporingsnummer dersom mulig.

Du er selv ansvarlig for at returen kommer tilbake til oss og må selv betale returkostnaden. Dersom du ønsker det, kan du kjøpe returetiketter som du printer ut selv, hos oss for kun 49 kr (opptil 2 kg) eller 129 kr (2-5 kg) - klikk her for å bestille. Returetiketten er med sporing.

Returer kan ikke sendes som postoppkrav. Når vi har mottatt varene og kontrollert at de er i opprinnelig stand, får du refundert kjøpsbeløpet. Dersom du har returnert hele din ordre, refunderer vi hele kjøpsbeløpet. Vi godtar også returer av deler av ordre, men da vil frakt som du betalte ved bestilling ikke bli refundert.

Av hygieniske årsaker er det ikke returrett på hudpleieprodukter og såper/vaskemidler.

Bytting av varer: Dersom du ønsker å bytte en vare til en annen størrelse/farge eller et annet produkt, så må du returnere den som beskrevet over og deretter legge inn ny bestilling på ønsket vare/størrelse. Husk å legge ved ditt navn og adresse. Du betaler selv for returen til oss, men vi sender deg den nye varen fraktfritt ved bruk av rabattkoden BYTTE ved utsjekking.

Dersom du returnerer varer betalt med gavekort, vil du få et nytt gavekort med det refunderte beløpet.
 

DEFEKTE VARER

Dersom du har mottatt en vare som er defekt, så gi oss beskjed med en gang. Du kan bli bedt om å sende det defekte produktet i retur. Vi står da for returkostnaden. Varer vil som regel bli erstattet med nye, av og til reparert eller refundert, avhengig av leverandørens retningslinjer. Bleielekkasjer, feil passform til ditt barn, bruksslitasje og skader oppstått i din vaskemaskin er ikke regnet som defekter (få hjelp med bleielekkasjer her). Legg merke til at en del materialer kan miste en del av den opprinnelige fløyelsmyke følelsen i vask etter en tid. Dette er helt normalt og ikke en defekt. Det er også helt normalt at stoffer krymper i vask.

INTERNATIONAL CUSTOMERS

We are happy to ship worldwide! Please add your items to the cart and proceed to checkout - you will then see an option on the top of the screen to chose country (chose "Other"). You will then be directed to the checkout for international customers. Please note that both your shipping and billing address must be outside of Norway in order to checkout. VAT will be removed and international shipping and payment options will appear when you have entered your address. If no shipping option appears for your country, please contact us and we will add it.

All order totals and prices are in Norwegian Krone (NOK).

Shipping costs Europe: 299 NOK (maximum 2,5 kg).

Shipping costs rest of the world: 379 NOK (maximum 2,5 kg).

Shipping is with tracking. Delivery times are approximately 1-4 weeks.

Import costs upon the package's arrival in your country may occur and will be your responsibility.

If no shipping option for your country appears during checkout after you have entered your address (you should see the option "International shipping - with tracking"), please contact us and we will add it.

Please note that we cannot ship Grimm's and Smart Bottoms outside of Norway. BumGenius, Flip, Elemental Joy and Hemp Babies cannot be shipped to the USA, Canada, Australia or New Zealand.

Don't hesitate to contact us if something is unclear or you have some questions!