Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Frakt og betaling

Pakker fra oss sendes med Bring/Posten. Fast frakt 49 kr. Alle pakker sendes med sporing. Småpakker leveres i din postkasse dersom plass - hvis det ikke er plass, utleveres pakken på postkontor/post i butikk. Store pakker sendes som Klimanøytral Servicepakke eller Norgespakke med sporing og utleveres på postkontor/post i butikk. Gratis frakt på ordre over 1799 kr.

Leveringstiden er ca. 3-7 virkedager. Noe lengre leveringstid hos Posten kan forekomme, dette gjelder fremst rundt Black Friday, jul og om sommeren, samt på enkelte strekninger.

JULEN 2018

Pakker bruker litt lengre tid fram enn normalt i den travle førjulstiden. Posten/Bring har satt fristen til 14. desember for pakker som skal rekke fram før jul. Dvs. at du må bestille senest 14. desember kl. 11 hos oss dersom det er julegaver som skal rekke fram :)

Henting er mulig på lageret fram t.o.m. lørdag 22.12.

Lageret vil være stengt 23.-26. desember, samt 29. desember-2. januar. Ordre som kommer inn i løpet av julen, vil bli sendt i perioden 27.-28. desember. Fra og med torsdag 3. januar pakker og sender vi som normalt, og lagerbutikken vil være åpen 10-14 (tirs-fre) som normalt igjen.

Legg merke til at du får hentemelding (dersom pakken ikke blir levert i postkassen) på SMS.

Husk å sjekke pakken så snart du mottar den. Hvis skade er påført, gjør krav mot Posten.

Du er hjertelig velkommen til å hente varene dine hos oss i Oslo. Velg da "Hente selv på vårt lager" ved utsjekking. Vi kontakter deg på e-post for å avtale tid. Vi har lager i Tvetenveien 32, Oslo. Åpningstidene er tirs-fre 10-14, enkelte lørdager etter avtale.

Vi pakker gjerne inn varene i gavepapir for deg, uten ekstra kostnad. Legg igjen instrukser i kommentarfeltet når du sjekker ut.

Dobbeltsjekk at du har oppgitt riktig adresse og kontaktinformasjon ved utsjekking. Vi sender varene til adressen som du har oppgitt. Posten sender deg primært eventuelle hentemeldinger på SMS, oppgi derfor ditt norske mobilnummer dersom du ønsker å motta hentemelding. Vennligst legg merke til at vi kontakter deg primært på e-post dersom vi har spørsmål eller viktig informasjon ang. din ordre.

BETALING OG RABATTKODER

Hos oss kan du betale med kort, delbetaling eller faktura via Klarna. Du kan også betale med Vipps.

Klarna håndterer alle betalinger for oss som gjøres med kort, delbetaling eller faktura. Kontakt Klarna på +47 21 01 89 91, e-post eller chat dersom du har spørsmål ang. din betaling med kort, delbetaling eller faktura.

Dersom du har en rabattkode du ønsker å bruke, må du skrive den inn i feltet som heter "Jeg har rabattkode" under utsjekkingen. Trykk deretter på feltet til høyre hvor det står "Legg til" for å aktivere koden. Du vil med en gang se at rabatten er trukket fra ditt totalbeløp. Rabattkoder må legges inn riktig og kan dessverre ikke aktiveres eller refunderes etter at betalingen er gjennomført.

Alle priser på nettsiden er inkludert mva.

SVALBARD

Vi sender gjerne til Svalbard. Merverdiavgift trekkes automatisk fra i kassen ved utsjekking. Fraktpris til Svalbard er 288 kr eks. mva. opptil 10 kg, 388 kr eks. mva. opptil 25 kg og 488 kr eks. mva. opptil 35 kg. Alle pakker til Svalbard sendes som Norgespakke, som er med sporing.

ANGRERETT, RETUR OG BYTTING

Du har 14 dagers angrerett på ditt kjøp. Dersom du ønsker å angre på kjøpet, gi oss beskjed på e-post senest 14 dager etter at du har mottatt varene. Varer som returneres, skal helst ligge i originalemballasjen, pakkes godt inn og sendes tilbake til oss senest 14 dager etter at du ga oss beskjed om at du ville angre kjøpet. Legg ved utfylt angreskjema i pakken. Du er selv ansvarlig for at returen kommer tilbake til oss og må selv betale returkostnaden. Returer kan ikke sendes som postoppkrav. Når vi har mottatt varene og kontrollert at de er i opprinnelig stand, får du refundert kjøpsbeløpet. Dersom du har returnert hele din ordre, refunderer vi hele kjøpsbeløpet. Vi godtar også returer av deler av ordre, men da vil frakt som du betalte ved bestilling ikke bli refundert. Varene som returneres, må ikke være vasket og/eller brukt.

Av hygieniske årsaker er det ikke returrett på hudpleieprodukter og såper/vaskemidler.

Bytting av varer: Dersom du ønsker å bytte en vare til en annen størrelse/farge eller et annet produkt, så må du returnere den som beskrevet over og deretter legge inn ny bestilling på ønsket vare/størrelse. Husk å legge ved ditt navn og adresse. Du betaler selv for returen til oss, men vi sender deg den nye varen fraktfritt ved bruk av rabattkoden BYTTE ved utsjekking.

Dersom du returnerer varer betalt med gavekort, vil du få et nytt gavekort med det refunderte beløpet.

Dersom du ikke henter pakken din på postkontoret når den har kommet dit, og den blir sendt i retur til oss, vil du motta en faktura på 250 kr. Dette dekker utgifter vi har hatt i forbindelse med din ordre samt returporto.

DEFEKTE VARER

Dersom du har mottatt en vare som er defekt, så gi oss beskjed med en gang. Du kan bli bedt om å sende det defekte produktet i retur. Vi står da for returkostnaden. Varer vil som regel bli erstattet med nye eller refundert, avhengig av leverandørens retningslinjer. Lekkasjer, bruksslitasje og skader oppstått i din vaskemaskin er dessverre ikke regnet som defekter. Legg merke til at en del materialer kan miste en del av den opprinnelige fløyelsmyke følelsen i vask etter en tid. Dette er helt normalt og ikke en defekt. Det er også helt normalt at stoffer krymper i vask.

INTERNATIONAL CUSTOMERS

We are happy to ship worldwide! Please add your items to the cart and proceed to checkout - you will then see an option on the top of the screen to chose country (chose "Other"). You will then be directed to the checkout for international customers. Please note that both your shipping and billing address must be outside of Norway in order to checkout. VAT will be removed and international shipping and payment options will appear when you have entered your address. If no shipping option appears for your country, please contact us and we will add it.

You must chose "Pay with PayPal" as your method of payment. After you have placed your order, you will receive an order confirmation by email. Log into your PayPal account and make the payment to post@gasungen.no.

Please note we can only ship smaller items internationally - it is possible to ship up to about 2 kg (4 lb) of items in one order.

Shipping costs will vary according to the size of the package and your country. It is usually between 50 and 200 NOK. Shipping is with lettermail, please note that this is without tracking and insurance. If no shipping option for your country appears during checkout after you have entered your address (you should see the option "International shipping - lettermail, no tracking"), please contact us and we will add it.

Please note that we cannot ship Smart Bottoms outside of Norway. BumGenius, Flip, Elemental Joy and Hemp Babies cannot be shipped to the USA, Canada, Australia or New Zealand. Lighthouse Kids Company cannot be shipped to the Netherlands, Belgium, Sweden or any other country where there already is a Lighthouse Kids retailer.

Import costs upon the package's arrival in your country may occur and will be your responsibility.